Jesteśmy certyfikowaną firmą Google 504 786 007 0048 32 720 67 89

Banery Adwords

Ciekawa, przykuwająca uwagę grafika może być kluczem do sukcesu, dlatego skoro decydujesz się na inwestowanie środków w reklamę, powinieneś również zainwestować w odpowiednie banery.

Do czego banery?
Banery w Adwords mogą być wykorzystywane na 2 sposoby w ramach sieci reklamowej, gdzie możemy kierować reklamy na miejsca docelowe oraz w remarketingu, gdzie reklama jest wyświetlana tylko osobom wykazującym zainteresowanie daną ofertą. Niezależnie od tego na jaką formę reklamy się zdecydujesz musisz wiedzieć jak działa ten mechanizm!

Przykład
Przyjmijmy, że jesteś miłośnikiem zdrowego stylu życia, zaopatrujesz się w zdrową żywność, suplementy diety, chodzisz na siłownię, biegasz albo jeździsz rowerem. Niezależnie od tego co lubisz robić w wolnym czasie w pewnym momencie rozpoczniesz poszukiwania czegoś w sieci. Każda Twoja obecność w danej witrynie zostaje “odnotowana”. Wystarczy, że zaczniesz szukać odzieży sportowej, obuwia do biegania, suplementów diety, części rowerowych itd., a wtedy zaczną się Tobie wyświetlać reklamy związane z powyższymi produktami. Dzieje się to za sprawą cookies. Słynne ciasteczka, to nic innego jak źródło danych wysyłane przez odwiedzaną stronę www i zapisywane na urządzeniu z którego korzystaliśmy. To właśnie te ciasteczka odpowiadają za zapamiętywanie naszych preferencji i personalizowanie stron.

Korzyści
Użytkownik zainteresowany daną materią widząc banery nawiązujące do witryny, którą odwiedził może szybciej skusić się na taką reklamę dlatego, że miał okazję zapoznać się z ofertą danego sklepu. Wie już czego może się spodziewać, zapewne zdążył już porównać ofertę z konkurencją, być może wcześniej robił tylko rozeznanie, a teraz zdecyduje się na zakup. Dlatego grafika jaką stworzysz jest taka istotna!

Wymagania techniczne reklam graficznych
Reklama graficzna musi być zgodna z zasadami Google pod względem:

Jeżeli zdecydujemy się na animowane reklamy graficzne muszą one spełnić następujące wymagania techniczne: Dodatkowo w przypadku animacji:

Wymagania dotyczące treści
Oprócz szeregu wymagań technicznych Google wprowadziło regulacje w zakresie tego co może znajdować się na banerze. Reklama sprawdzana jest pod kątem:

Co umieszczać na banerach? Przykładowe banery reklamowe poniżej. Należy pamiętać o tym, że baner powinien kolorystycznie łączyć się ze stroną. Jego zasadniczym zadaniem jest przypomnienie o ofercie firmy

Co zyskasz decydując się na skorzystanie z naszych usług?

Jesteś zainteresowany ofertą? Skontaktuj się z Nami.

Imię i Nazwisko

E-Mail

Strona Internetowa

Leave this empty:

Wiadomość

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies. Zapoznaj się z naszym regulaminem.
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2008-2016, pozycjoneria.pl