Jesteśmy certyfikowaną firmą Google 504 786 007 0048 32 720 67 89
Jesteśmy certyfikowaną firmą Google 504 786 007 0048 32 720 67 89
Ciekawa, przykuwająca uwagę grafika może być kluczem do sukcesu, dlatego skoro decydujesz się na inwestowanie środków w reklamę, powinieneś również zainwestować w odpowiednie banery.
Do czego banery? Banery w Adwords mogą być wykorzystywane na 2 sposoby w ramach sieci reklamowej, gdzie możemy kierować reklamy na miejsca docelowe oraz w remarketingu, gdzie reklama jest wyświetlana tylko osobom wykazującym zainteresowanie daną ofertą. Niezależnie od tego na jaką formę reklamy się zdecydujesz musisz wiedzieć jak działa ten mechanizm! Przykład Przyjmijmy, że jesteś miłośnikiem zdrowego stylu życia, zaopatrujesz się w zdrową żywność, suplementy diety, chodzisz na siłownię, biegasz albo jeździsz rowerem. Niezależnie od tego co lubisz robić w wolnym czasie w pewnym momencie rozpoczniesz poszukiwania czegoś w sieci. Każda Twoja obecność w danej witrynie zostaje “odnotowana”. Wystarczy, że zaczniesz szukać odzieży sportowej, obuwia do biegania, suplementów diety, części rowerowych itd., a wtedy zaczną się Tobie wyświetlać reklamy związane z powyższymi produktami. Dzieje się to za sprawą cookies. Słynne ciasteczka, to nic innego jak źródło danych wysyłane przez odwiedzaną stronę www i zapisywane na urządzeniu z którego korzystaliśmy. To właśnie te ciasteczka odpowiadają za zapamiętywanie naszych preferencji i personalizowanie stron. Korzyści Użytkownik zainteresowany daną materią widząc banery nawiązujące do witryny, którą odwiedził może szybciej skusić się na taką reklamę dlatego, że miał okazję zapoznać się z ofertą danego sklepu. Wie już czego może się spodziewać, zapewne zdążył już porównać ofertę z konkurencją, być może wcześniej robił tylko rozeznanie, a teraz zdecyduje się na zakup. Dlatego grafika jaką stworzysz jest taka istotna!
Wymagania techniczne reklam graficznych Reklama graficzna musi być zgodna z zasadami Google pod względem:
Wymagania dotyczące treści Oprócz szeregu wymagań technicznych Google wprowadziło regulacje w zakresie tego co może znajdować się na banerze. Reklama sprawdzana jest pod kątem:
Co zyskasz decydując się na skorzystanie z naszych usług?