Remarketing pozwala nam na dotarcie do osób zainteresowanych naszą ofertą, na
podstawie ich wcześniejszych odwiedzin witryny lub osób, które skorzystały z naszej
aplikacji mobilnej. Ta forma reklamy pozwala dotrzeć do niezdecydowanego użytkownika,
który zapoznał się z ofertą, ale jeszcze nie zdecydował się na skorzystanie z naszych usług lub zakup produktu.
Dostępne rodzaje remarketingu:
- standardowy,
- dynamiczny,
- wideo,
- w aplikacjach mobilnych,
- listy remarketingowe dla reklam w sieci wyszukiwania.
Jak to działa?
- Użytkownik odwiedza witrynę.
- Google umieszcza plik cookies w przeglądarce z informacją o odwiedzinach witryny.
- Użytkownik opuszcza witrynę.
- Plik cookies uaktywnia wyświetlanie reklam w sieci reklamowej.
- Użytkownik zainteresowany ofertą wraca na stronę i dokonuje zakupu lub korzysta z danej usługi.
Co zyskujesz decydując się na skorzystanie z naszych usług?
- kompetentną obsługę,
- możliwość przygotowania zachęcających banerów reklamowych zgodnych z zasadami Google,
- przygotowanie kampanii remarketingowej skupiającej się wyłącznie na zainteresowaniach użytkowników,
- zarządzanie kampanią w celu uzyskania jak najlepszych wyników,
- raport wraz z informacją o wyczerpujących się środkach,
- skuteczne dotarcie do osób zainteresowanych ofertą,
- zwiększenie sprzedaży.
Koszty usługi: |
budowa kampanii + integracja - 100zł |
zarządzanie 50zł do 500zł budżetu lub 10% powyżej 500zł |
przygotowanie banerów reklamowych - 50zł/szt |
Wymagania techniczne banerów reklamowych:
Każda statyczna reklama graficzna musi być zgodna z zasadami Google. Wymaga się:
typu pliku:
rozmiaru pliku:
rozmiaru obrazu:
- pionowy prostokąt: 240 x 400 ○ długi baner na komórki: 320 x 50
- baner: 468 x 60 ○ długi baner: 728 x 90
- kwadrat: 250 x 250
- mały kwadrat: 200 x 200
- duży prostokąt: 336 x 280
- baner śródtekstowy: 300 x 250
- wieżowiec: 120 x 600
- szeroki wieżowiec: 160 x 600
- pół strony: 300 x 600
- duży długi baner: 970 x 90
- duży baner na komórki: 320 x 100
- billboard: 970 x 250
- portret: 300 x 1050
W przypadku animowanych reklam graficznych należy spełnić następujące wymagania:
typ pliku:
rozmiar pliku:
rozmiaru obrazu:
- baner: 468 x 60
- długi baner: 728 x 90
- kwadrat: 250 x 250
- mały kwadrat: 200 x 200
- duży prostokąt: 336 x 280
- baner śródtekstowy: 300 x 250
- wieżowiec: 120 x 600
- szeroki wieżowiec: 160 x 600
- pół strony: 300 x 600
- duży długi baner: 970 x 90
- duży baner na komórki: 320 x 100
- billboard: 970 x 250
- portret: 300 x 1050
Jeżeli zdecydujemy sie na animację trzeba uwzględnić następujące wytyczne:
- czas trwania reklamy nie może przekroczyć 30 sekund,
- reklamy powinny wyświetlać się z prędkością mniejszą niż 5 klatek na sekundę.
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2008-2016, pozycjoneria.pl