Social media marketing, czyli generowanie ruchu internetowego w serwisach
społecznościowych jest obecnie jedną z najlepszych metod pozyskiwania nowych klientów.
Użytkownicy wchodzą w interakcje z firmą.
Interakcja i konkursy to tylko nieliczne sposoby na fanów. Korzystając z Facebooka mamy
znacznie szersze możliwości, możemy informować o zmianach w naszej firmie, o
rozszerzeniu oferty, możemy tworzyć dedykowane aplikacje, przygotowywać reklamy.
Zalety posiadania profilu firmowego na Facebooku:
- możliwość dodawania artykułów, plików video, grafiki,
- dodawanie innej wartościowej treści,
- komunikacja Facebook daje możliwość komentowania, reagowania na negatywy.
To także dyskusja, wymiana spostrzeżeń, a przede wszystkim wyciąganie wniosków
i wdrażanie zmian,
- budowanie relacji z fanami to nie tylko działania w obrębie Twojego profilu, należy
doceniać swoich fanów, komentować informacje, które są dla nas istotne. Profile,
którym nie zależy na budowaniu relacji szybko tracą fanów.
Co zyskujesz decydując się na współpracę z nami?
- maksymalne wykorzystanie potencjału jaki daje Facebook,
- prawidłowe umieszczenie wtyczki do Facebooka na stronie www,
- szybkie rozpowszechnianie treści i stałe powiększanie grona odbiorców,
- tworzenie ciekawych artykułów branżowych,
- tworzenie atrakcyjnej grafiki,
- przygotowywanie filmików,
- dzięki nam otrzymasz dostęp do statystyk strony na bazie tych danych będziesz
mógł kształtować swoją ofertę, poznasz potrzeby rynku, wartościowe opinie, a po
wyciągnięciu stosownych wniosków zyskasz większy zasięg i większą
rozpoznawalność marki,
- będziemy docierać tylko do osób rzeczywiście zainteresowanych Twoją ofertą!
Nawet tych, którzy w inny sposób nigdy nie dotarliby do Twojej oferty.
W ramach naszych działań możemy założyć profile w innych serwisach społecznościowych takich jak:
- Twitter,
- Google+,
- Linkedin,
- Instagram
- Pinterest,
- Youtube,
- Myspace.
Koszt utworzenia profilu: X zł.
Podpięcie wtyczki w witrynie: X zł.