Jesteśmy certyfikowaną firmą Google 504 786 007 0048 32 720 67 89
Jesteśmy certyfikowaną firmą Google 504 786 007 0048 32 720 67 89
Pani Maria jest lekarzem radiologiem.
Prowadzi własną praktykę lekarską w Gdańsku, wykonując miedzy innymi badania USG
Nie tylko Pani Maria wykonuje w Gdańsku badania USG, są też inni lekarze.
Gabinet USG Pani Marii ma tylko 50% obłożenia
Pani Maria postanawia to zmienić i szuka pozycjonowania lekarzy w Google. Znajduje firmę Pozycjoneria i powierza nam zadanie kompleksowej reklamy w Internecie.
Pokazaliśmy Pani Marii, że spora liczba pacjentów korzystających z usług USG działa na zasadzie efektu ROPO (Research Online Purchase Offline). Poszukuje w Internecie informacji o danej usłudze, której zakup następuje już w kanale offline, czyli wybór lekarza dokonywany jest w Internecie.
Oznacza to jedno. Pani Maria musi być wysoko w Google.
Pacjenci Pani Marii dodatkowo poszukują informacji czy jest dobrym lekarzem. Blisko 90% konsumentów sugeruje się opiniami i rekomendacjami. Natomiast 75% z nich pod ich wpływem zmienia zdanie i podejmuje decyzje.
Chcąc pokazać Pani Marii, że informacje na temat danego lekarza w Google są bardzo istotne, wpisaliśmy Jej imię i nazwisko do wyszukiwarki.
Po wprowadzaniu danych okazało się, że:
Fachowa analiza sytuacji, zbadanie potrzeb klienta oraz wnikliwy audyt strony pozwolił nam nakreślić plan działań i wyznaczyć strategię marketingową dla Pani Marii, której trzymamy się do dziś:) Tak, to jest prawdziwa historia sukcesu. Gabinet świetnie prosperuje a Pani Maria nas poleca
SprawdźPrzystąpiliśmy do działań. My zajęliśmy się pozycjonowaniem strony… a Pani Maria uwolniony czas mogła poświęcić praktyce lekarskiej. Teraz klienci odnajdą ją sami.
Zaczęliśmy od stworzenia wersji mobilnej strony, tak by każdy użytkownik szukający w Internecie gabinetu Pani Marii miał możliwość zobaczyć stronę zarówno na komputerze jak i telefonie czy tablecie. Następnie rozpoczęliśmy kampanię wizerunkową i analizę danych.
Już po 3 miesiącach Pani Maria zobaczyła pierwsze efekty gołym okiem. Zyskała grono nowych klientów, którzy zaczęli rekomendować gabinet USG w Internecie jak i polecać go znajomym.
Strategia marketingowa, którą przyjęliśmy pozwoliła Pani Marii zatrudnić kolejną osobę do obsługi klienta, ponieważ pacjentów zrobiło się na tyle dużo, że swój czas w 100% musiała przeznaczyć na wizyty.
Efekty?
Wzrosty?
Pozycje?